Hästarna.

Hallå :)
Tänkte berätta lite om mina hästar nu.
Berra är en valack född 12 maj 2003, 7 år då. Han är jätte rolig att jobba med på alla sätt. Jag är mest intresserad av hoppning och det är Berra också vilket jag tycker är jätte kul. Vi har en nolla i LB (100 cm) och kämpar för få en till, han har vintervila nu så vi hoppas att vi kan få nollan så snart som vi börjar tävla igen. Vi har inte startat någon dressyr för jag inte tycker det är kul helt enkelt men att träna dressyr är däremot kul tycker jag, märker också att Berra föredrar hoppning för han kan bli riktigt LAT när det är dressyrdags.

Berra
Berra :)
Ni får mer bilder någon annan dag, för jag har bara bilder från denna
tävlingen på denna datorn.

Fleur är ett sto född 1996 i Tyskland efter det flyttade hon till Holland hon tävlades i hoppning och dressyr med bra resultat. Hon vae hollänskmästare 2007 och kom 2:a 2008, tror det var så. Hon flyttade sedan till ett försäljnings stall i Skåne och därefter till Alva Häger i Uppsala? Där Jennifer bor, sen flyttade hon tillbaka till samma försäljningsstall sen köpte vi henne.
Vi har tävlat upp till LA med henne, det är min lillasyster som har gjorde det då. Jag har tävlat LB med henne. Hon ska även ha bra resultat i höga klasser i dressyr i Holland. Hon är riktigt trevlig att jobba med, jag som är ganska ointresserad av dressyr skulle faktiskt gärna starta med henne. Hon är min typ av häst i dressyren, verkligen.
Fleur
Fleur
- Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0