Julklappar :D

Okej först och främst så är jag väldigt mobbad -.-
Jag skrev ett inlägg om att jag skulle lägga upp ett inlägg om hästarna ikväll, och det är ju sant för det gjorde jag men då kom det inlägget upp före det inlägget som jag sa att jag skulle lägga upp det sen i xD okej jag hoppas ni fattade men jag känner mig mobbad av min dator :( den tycker inte om mig. :/
Till saken..
Jag fick jääätte fina julkappar i år, älskar allt :D
Speciellt Justus ! :*
jag fick mycket fina grejer bland annat detta:
VM-tröjan fast min är långärmad, men den ser nästa likadan ut.
Taack yasse! :D
Och dem ursnygga Tretorn Falsterbo GTX stövlarna :D
Jag fick oxå en iPad! :D TACK PAPPA :*
- Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0