Diva har flyttat!

Japp  I går flyttade Diva och hon verkade trivas väldigt bra för hon var väldigt lugn och inte alls spänd :D
Tror att hon gillar att stå mitt i centrum och liksom ha koll på allt som händer runt om, och inte i en hörnbox som hon har fått stå i när vi stod på By Stall. :)
Det sämsta med stallet är att det är jättedåliga förvaringsmöjligheter, fast det är enda bra för att jag tror att jag kan hålla bättre ordning nu när det inte finns några lådor att trycka ner benskydd eller liknande.
Det är också sjukt små sandhagar som hästarna går i, :/ Stackars hästarna, men som sagt så ska vi ju rida mycket mer nu så det kommer nog gå bra ändå! :D
Ska också ta med kameran i kväll för jag tänkte ta bilder på stallet så ni får se hur fint det är!
Det är liksom 2 långa stallgångar med spångång och väldigt högt i tak. Det får plats 40 hästar under samma tak, så det är inte ett litet stall direkt! ;)
Jaja... Nu ska jag fixa en ny header kanske eller fixa något annat med våran fina blogg, haha :)

Kommentarer
Postat av: hanna

stackarsss kersti :(((

2011-02-01 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0