Jag är galen :D

Idag var det klubb tävling jag red Berra såklart, Latte & Coco. Dessutom så är jag sjuk men galen ;)
Berra gick jätte bra, red LD & LC (som det fortfarande heter för mig!) och var felfri i LD och dubbelnolla och vann LC <3
Latte hoppade jag 90 cm clear round och hon stannade två gånger i första starten men sen ville jag göra omstart och då rev vi sista ordentligt, haha men den rundan kändes för övrigt mycke bättre!
Sen fick jag hoppa min lilla sessa, skulle inte hoppa henne egentligen men Philippa ska rida med henne i laget och hon har aldrig varit på en "tävlingsbana" förrut så henne fick jag också hoppa då :)
Henne red jag också 90 med och hon rev 2 i första med i omstarten petade hon sista. Hon kändes jätte fin denna rundan :D
Coco har gått hon Latte på favorit listan igen <3 hon hoppas sååå mysigt :) men berra är bäst :D
Flueur vann också sin LC (:
Måste gå för om 3 min börjar världscup hoppning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0