Näst sista dagen

Japp jag är fortfarande kvar på båten. :D Det har varit roligt och jag har provat på en hel del nya grejer men det mesta hade jag gjort innan på förra praoen. :) Första natten vi var ute och åkte så blåste det jättemycket och det var höga vågor och alla blev sjösjuka förutom JAG (??) och kanske nån till! Jag som dessutom stod i köket och luktade på all mat, haha snacka om att folk blev förvånade när alla erfarna officerare spydde och den lille praktikanten mådde jättebra, haha ;) Men värst var det natten till idag, man lyfte från golvet! hhaaha man kände sig som någon superhjälte eller något, haha jag spände iaf fast mig det hårdaste som gick i sängen så jag gled inte upp och ner, från sida till sida som alla andra dagar, synd att jag inte kom på det tidigare -.- Sen är det ju också så att min iPad är jättekonstig det står att den är avaktiverad och att man måste connecta den med itunes och det funkade inte på det itunes som jag fick prova på en i besättningens dator :( och min dator är kvar i Uppsala så detta var inte så kul :( jaja imorgon ska jag intervjua fartygschefen om en grej i skolan, yey! Tänk att man aldrig slipper undan en enda liten uppgift :(

Kommentarer
Postat av: Petra

Men gud vad läskigt att praoa hos militären, haha kanske är kul ;3<3

2011-02-21 @ 12:42:07
URL: http://petrametra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0