10 saker du inte visste om mig

Eller så kanske du vet, vem vet ? ;) ♥ Hade en shetlandsponny som hette Bamse en sommar, han kastade av mig varje dag x) ♥  Har praoat i marinen :)) ♥ Min gudfar är abba-björn :) ♥  jag har velat bli bli JAS pilot ^^ ♥ Första gången jag var på Seychellerna var jag 1 år andra gången 11 och tredje 14 :) ♥  Jag vaknar inte av min väckarklocka så jag kommer försent nästan varje dag. ♥ Älskar skräckfilmer men hatar dem lite mer.. ♥  Har åkt ambulans flera gånger. Fast det har aldrig varit jag som varit sjuk. ♥ Provred aldrig diva innan hon blev min xd ♥ Har sett massa gamla kultfilmer, t.ex Gandhi.. Men jag föredrar lite mer moderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0