♥ Bilder från resor

Japp, här kommer det bilder från de länder jag var i förra året. (Ecuador, Galapagosöarna, Kenya och Seychellerna) :)
Alla bilder är fotade av mig och ingen annan, så ta därför inga bilder, tack! (:


Galapagosöarna:



















Kenya















Seychellerna







Blev inte många bilder från Seychellerna :( Tur att vi åker dit i Oktober,  då blir de bilder !! ;)


Ecuador






Cuenca, där vi bodde :)


-----------------------------------
Nä nu har jag suttit här ett tag, haha x) Så nu ska jag ta och åka till stallet !


Kommentarer
Postat av: Yasmine

AMAZING!!!

2011-01-16 @ 22:28:10
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: mayapiraya

Jag vet INGEN som tar så fina bilder!!!

Du är makalös Jeffe!

2011-01-16 @ 23:53:15
Postat av: mayapiraya

jag menar ingen annan än du!

2011-01-16 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0