En pinsam situation med hästar.

Dag 8
Asså jag har aldrig varit med om något jätte pinsamt med hästar :) men det har ju hänt lite små grejer som är lite pinsamma. Detta hände förra året på en regional tävling när vi gick banan, då gick jag före och ställde mig bakom dörren och skulle skrämma en kompis, så kommer hon men det kommer samtidigt en annan som går imellan kompisen och mig så jag skrämmder lixom henne (a) det var lite pinsamt.. Det kanske inte var så "hästigt" men det handlar ändå om hästar på ett sätt för annars hade vi aldrig varit där :)
från denna tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det bästa var att jag stannade kvar medvetet för att jag visste att du skulle försöka skrämma mig :D puss på dig!

2011-01-18 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0