Gårdagen

Hej alla!
Är ledsen för att jag inte bloggade i går kväll fast jag lovade :/
Det blev heller ingen bild på Diva i Anna Scarpatit för jag fick inte ett bra tillfälle att göra det .. :( sorry!

Vi körde som sagt båda hästarna till ridhuset i Holm, och vi hade ju hingstväggen för första gången.. och det FUNKADE! Båda hästarna stod som ljus i transporten! Gud så bra, då kan båda följa med på tävling/träning! :D
I ridhuset red jag fram Diva åt Yasse som red Justus.
Det var jättelängesen jag red på henne och hon kändes jättefin! snacka om att Yasse gör ett bra jobb med henne! Det är ju jättestor skillnad varje gång man sitter upp efter att Yasse varit där :O
Mina vrister och vader fick  stryk i traven för man satt verkligen och tryckte och tryckte med yterskänkeln, haha otränad är man:P men det ska ändras på ! ;)
Här kommer Divas och min Outfit :
Diva:
Morris and Nolan sadel
Anna Scaprpati Schabrak + luva (Hon passade skitbra i det ! )
Svarta Eskadron lindor fram.
Mia's ländtäcke
Globus träns
Horseware förbygel
Jennifer:
Lamicell Transformer hjälm
Tretorn Falsterbo GTX stövlar
Kingsland klubbjacka
John Whitaker ridbyxor
Racesafe väst
resten är omärkt så det är ju inte så kul.. ;)
Blev ingen bild på Diva :(( Men Justus finns det alltid kort på :d
I ridhuset med fina täcket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0