Hästarna ska flytta!

Till Akademistallet i Uppsala med  2 ridhus, 3 ridbanor, en fälttävlansbana och skiiitfina ridvägar!
Vi flyttar  1 Mars.
LÄNGTAR!♥

Lite kort om idag

Red båda hästarna idag, Diva fick gå ett varv på den galet djupa snöängen vars "ingång" var förplogad så värsta skuttet blev det ju där men kvar satt man i alla fall.. Ovanligt för att vara mig i sådana situationer (A).
Hon tyckte att det var riktigt jobbigt för det var jättemycket skare och jobbigt att ta sig igenom!
Vi körde en runda på det också och sen fick det räcka för henne. :)
Jag rakade halva Justus innan jag red ut en sväng på honom också ( för det finns inte så mycket mer att göra när man är själv i stallet)..  Men det är ju mysigt ändå (: ♥
Tog bilder idag men lägger inte upp dem idag, är för trött men i morgon ska jag klippa klart Justus + Diva så det blir nog bilder på det också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0