Hemma!

Borta bra men hemma bäst! Haha, jag tycker det är jätte kul att vara hos Jennifer men det är ändå bättre att vara hemma för där finns allt man älskar :)
Nu är jag i alla fall ny duschad och mätt. När vi hade landat i Ronneby så åkte vi på tävlingsmöte på Grönadal det var slut men vi satt och pratade lite med två som också var kvar. Det är i alla fall bestämt att vi stannar kvar där också!
Vi ska sova ganska snart för imorgon ska vi upp vid 05.30 -.- haha men vi ska åka till Jönköping för min lillasyster spelar en handbolls cup och dom kom till A-final, grattis :).
Men om ni tror att vi åker dit bara för det så har ni fel, vi ska också åka till Charlies häst och hund :D :D har aldrig varit där i hela mitt liv. Dom är Grönadals huvudsponsorer och jag har aldrig varit där :o ? Ska åka med på så många VIP-kvällar som möjligt detta året!
Dom sponsrade div 1 ryttarna med skrittäcke i ull, as fint enligt mig. Sen har vi fått schabrak och eskadron mössa därifrån också :) GILLA!


en bild med det schabraket :) - saknar "sommaren"

ser ni att det finns nya kategorier som det står vem som skriver, smart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0