Idag

Ska vi åka upp till Silverhallen och rida igenom båda hästarna ordentligt. För imorgon börjar första träningen för iår, dressyr för Philippa. Nästa vecka på onsdag ska jag börja träna för en ny tränare , Leif han är A-tränare och tränar på KLRK. Jag ska rida Fleur på den första träningen sen när Berra är helt igång ska jag ha han också :) Berra vilade sen november och Fleur hade vilat i 2 veckor så hon är lite mer igång och redo för detta! Sen till helgen så är det träning för Mats och då ska Berra följa med :) det är två dagar men vi kommer nog ändå att ta det lite lungt. Sen har jag inte berättat detta men vi byter till KLRK iår :D det var jag och syster som kände för detta, alla vänta kompisar rider för KLRK då vill vi också det! Men jag har kompisar på GRK också men typ 3 gånger mer kompisar på KLRK så det känns bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0