Lyckligt!

Idag var jag väldigt glad :) för jag red Berra med sadel, fast jag är inte glad just för att jag red med sadel. Jag är glad för jag red honom överhuvud taget, jag inte ridit honom med sadel sedan den 8 november, imorgon är det två månader sen. Jag har inte ridit honom serriöst dom 3 möjligtvis 4 gångerna jag ridit honom efter det, sist jag red honom var i alla fall 2 veckor sen på julafton <3
Nu ska jag börja sätta igång honom med skritt i 30 min ungefär i 3 veckor tror jag :)
Idag red vi i ungefär 20 min i DJUP snö, går över knäna på honom. Riktigt mysigt var det ändå för jag har saknat honom :'), vi skulle ta kort också men vi tog lite fjant bilder i stallet sen tog batteriet slut när vi skulle börja rida, lyckat (y)
bild från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0