Min utrustning

Dag 10

Ja, vet inte riktig om man ska visa bilder eller berätta?
Men jag har i alla fall inga bilder här så jag kan berätta någon "outfit" som jag har ibland..

Säkerhet Gpa speed air/euro lite om det är kallt, Racesafe väst.
Ridbyxor jw, domino, domani, kingsland
Tröja alla möjliga, har bara 3 riktiga ridtröjor och det är kingsland 2 st och en PK
Skor/Chaps/Stövlar har några vanliga skor med Dyon chaps men ska köpa Pioneer stövlar inom kort tid

Sadel Prestige Versille
Träns Treadstone med silvrigt swarovski pannband
Schabrak Anna scarpati, scapa, glen gordon, mias RS, schockemöle (stavning), några utan märken osv..
Benskydd Veredus, Eskadron, Lamicell, Prestige, Catrago osv..
Sadelgjord En vanlig men gel i, en magplatta som jag köpte akut vet inget om den.

Jag har den utrustning som jag behöver, inte överflödigt men jag har ändå lite att välja mellan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0