Mina tränare

Dag 17

I hoppning tränar jag för:
Mats Torstensson, c-tränare. Har tränat för honom över 2 år och det är verkligen inget jag ångrar! Tränar var 3:dje vecka.
Leif, a-tränare. Har tränat för honom 1 gång och jag tycker han verkar bra. Tränar varannan vecka.
Philippa, c-tränare. Henne har jag tränat för sen jag fick Berra men det var verkligen inte ofta men nu tränar jag för henne oftare. Tränade hoppning för henne på onsdagar men nu är Leif träningen där istället men om vi säger till henne någon gång att vi vill träna brukar hon fixa det. Tränade varannan vecka.
I dressyr tränar jag för:
Philippa, c-tränare. Samma som i hoppningen men dressyren ligger veckan det inte är hoppning för henne.
från en matsträning i sommars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0