Presentation av mig själv.

Dag 1 - Prestentation av mig själv.
Okej, jag heter Jaqueline Dahllöf och jag är 14 år och fyller 15 den 28 mars.
Jag bor i lite utanför Karlskrona på en liten "gård", vi har ett litet stall med 2 boxar där mina ponnisar bor. Här bor jag då med min mamma, pappa och två små tvillingsystrar. Vi har 7 djur :o, två hästar, två hundar och 3 katter fast 1 av dom är aldrig hemma för det är några som typ har "tagit" honom.
Jag tycker det är riktig kul att hålla på med hästar men jag tycker att jag är ganska lat av mig för jag gör inget mer än rider, men jag ska försöka börja träna lite för vi har några tränings maskinen på övervånigen av verkstaden.
Jag har ridit i 5-6 år, men min syster har haft sen jag kan minnas (har en halv storasyster som inte bor här) det var även hon som fick mig att älska hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0