Sängdags!

Har precis gått och lagt mig nu. Vi var och red i ridhuset idagoch det gick helt okej. Han var inte riktigt framme så jag red många tempoväxlingar, kortad trav sen längd trav sen halt och längd trav igen. Höll på så i 20 min sen var han ganska framåt. Sen i slutet la vi fram ett lite hinder och skuttade över :) guuuuuud vad glad han blev, han drog mot hinderna asså han brukar inte dra vanliga fall fast han suger mot dom men idag fick jag hålla lite :) Blir tyvärr ingen träning imon :/ för vi har ingen skjus... Men på söndag så är det lite hoppning, eller jag håller på med någon fälttävlans grej och ska ta fälttävlans kortet så då ska vi åka till en klubb där ledaren ska kolla när vi hoppar :) det var också anledning till att vi hoppade "lite" idag, blevju bara några småsprång på max 80 cm, hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0