Segt..

Ja, det är riktigt segt att vi är så dåliga på att uppdatera!

Idag kom båda hästarna ut på en riktig busrunda i skogen igen :D har bara varit i ridhuset 1 gång denna veckan, hela 3 gånger har vi varit ute i skogen :) på lördag ska vi trimma i ridhuset och på söndag skulle vi hoppa bana för fälttävlans grejen. Hon som håller i det är ju Cocos äger (hästen jag lånade för ett tag sen) hon ville att jag skulle hoppa Coco också där uppe, det är ju hon som håller i det så hon tar med sig henne! Jag har faktiskt saknat henne lite, hihi (L)
lite söt va? <3
förresten, idag när vi var ute och red pratade vi lite om vargar sen hörde vi något som ylade och kan ni gissa vad vi trodde det var? Jo vi trodde självklart att det var en VARG, livrädda som vi var galopperade vi hela vägen hem typ så fick vi skritta av dom utanför stallet och gå fram och tillbaks. Men jag är ju så feg :( usch vad jobbigt det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0