Shoppat!

Shoppat idag igen då :D haha.
Vi var ju på Charlies idag då, asså vilken affär! Underbart, topp 1 på min favorit lista i alla fall 2 ligger nog Svensk Ridsport. :)
Men jag shoppade ganksa lite faktiskt.
Kingsland täcke till Berra.
En Kingsland kofta som jag ska ha när jag tränar.
Sen köpte jag julklappar till Jennifer (skriver om dom snart), jag tror inte att jag har sagt vad jag fick av henne men jag fick i alla fall en presentkort på Gina Tricot :D
Sen har jag letat stövlar väldigt länge och idag hittade jag ett par Pioneer som jag ska köpa nästa gång jag är där hoppas jag :D
Jennifer köpte:
Hon hittade jätte mycket som hon ville köpa men det blev inte så.
Anna Scarpati set
och fick detta av mig:
sånt som jag har fast mitt är blått :)
sen en eskadron grimma+grimskaft som matchar bäst till hennes täcke :D smart är jag ;)

Kommentarer
Postat av: Piraya

snyggt!!!!!

2011-01-05 @ 15:15:13
Postat av: Piraya

vilka presenter ..vill oxå ha...!

2011-01-05 @ 15:16:20
Postat av: Leonita Demiri

Fyfan vad snyggt anna scarpatischabraket var! åååh dör, ska också ha det!!!! :D:D:D

2011-01-11 @ 20:46:41
URL: http://teamdemiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0