Stallet strax

Hej hej (:
Kom precis hem från skolan där jag har sovit i en fåtölj samtidigt som jag lyssnade på världens tråkigaste ljudbok "/ Vi har nämligen läsvecka...
Jag och Yasmine ska iallafall till stallet strax och vi ska köra båda hästarna till ett ridhus i närheten (:
Sist vi gjorde det så var Diva sur på Justus och höll på att hugga efter honom och så, men nu har vi köpt en "hingstvägg" som ska sära på hästarna och på så sätt kanske Diva inte retar upp sig på Justus. Hoppas vi i alla fall! :)
Annars vet vi inte hur vi ska göra.. :/
Diva ska få gå med det nya Anna Scarpati settet idag och jag ska ta bilder som jag lägger upp här ikväll :)
Jag ska rida Diva lite och sen kanske lite på Justus :) Han ska bli trimmad av Yasse ;)
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0