Tillbaka.

Har inte bloggat på ett tag nu, har inte verkligen inte haft lust men det tänker jag inte skriva om nu.
Men jag har tänkt igen det här lite nu och jag kommer inte skriva så mycket om min utrustning eller mig själv, möjligtvis om jag köper något nytt.
Jag vill mer ha detta som en riddagbok så jag kan kolla tillbaka lite hur jag red honom och så, kan vara jätte kul om några år.
Berra är riden nu sen den 7 jan. Då var det första gången efter vilan som jag red.
Sen den 8 jan åkte vi till Silverhallen (ett ridhus i närheten) då red jag honom mer i form och gud vad fin han var! Han blev inte så springig när jag red mer med skänklen som han blev innan, skönt. Red ca 30 min i bara skritt.
9 jan skulle vi åka till Grönadal och rida men det blev kaos typ... Det skulle vara en privatlektion då men man fick ändå rida, men sen var det ändå fullt så vi sa att vi skulle åka hem, då sa nån - men jag ska gå nu, men det vi 1 som skulle gå och vi var 2 som skulle rida. Men vi åkte hem och red i hagen, red inte så serriöst eftersom det är så jobbigt för honom att gå i denna snön men det blev i en 30 min.
Han fick vila den 10 men då kom hovslagaren.
Den 11 åkte vi till Silverhallen igen och red i 40 min med skritt och trav, vi la även ut lite bommar också. Som vanligt var han fin :)

Kommentarer
Postat av: Leonita Demiri

Kan ni inte försöka komma dit någongång så vi kan rida tsm i ridhuset? :D Hade varit kul ^^

2011-01-12 @ 19:36:52
URL: http://teamdemiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0